صابون شترمرغ 2

صابون شترمرغ

صابون شترمرغ 2

صابون شترمرغ

اس ام اس خنده دار ولنتاین


اس ام اس خنده دار ولنتاین


تو خیابون داشتم لایی کشی میکردم یهو از پشتم شنیدم پژو کنار بایست راننده بزن کنار
منم با ترس و لرز زدم بغل...
دیدم وانتیه لوس از کنارم رد شده تو بلند گو میگه:
الکی مثلا من پلیس نا محسوسم




اس ام اس خنده دار ولنتاین


خانومه زایمان میکنه سه قلو به دنیا میاره دکتر اولی رو میزنه پشتش گریه میکنه میده پرستار دومیرو میزنه گریه میکنه میده پرستار سومیرو هرچی میرنه گریه نمیکنه بعد از چند دقیقه بچه سومی میگه .
الکی مثلا من ملده به دنیا اومدم

اس ام اس خنده دار ولنتاین



تو کافی شاپ خوش و خرم با دوست دخترم نشسته بودیم
یهویی یه دختره اومد سمتم و گفت :
خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد....
دوست دخترم که با گریه رفت...
دختره اومد گفت :
الکی مثلا ما زن و شوهریم
منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم :
الکی مثلا شوهرت دست بزن داره :|


اس ام اس خنده دار ولنتاین


راستی نتیجه اون تحقیقاتی که درباره ماهیت در هم تنیدگی کوانتوم داشتیم چی شد؟
الکی مثلن اینجا محیط علمیه، هممونم الاف نیستیم!!!(^__^)

اس ام اس خنده دار ولنتاین


دوستانی که مازراتی دارن مراقب فیلترهای روغن تقلبی عربی باشن فقط اصلی استفاده کنید.

لطفأ اطلاع رسانی کنید تا دوستان دیگه ام مثل بنده متحمل ضرر نشن
الکی ...مثلا منم مازاراتی دارم...

اس ام اس خنده دار ولنتاین


مااااااااااااااامااااااااااااان سوییچ مازراتی کجاااااااست؟؟؟

من با مازراتی میرم تو با پورشه برو خببببببببب؟؟؟

ایندفعه الکی ملکی نداریم.. ما خیلی پولداریم :)

اس ام اس خنده دار ولنتاین


همینو میخاستین؟
صب پاشدم صبونه بخورم میبینم هیچی نداریم
میگم چرا هیچی نیس؟
مامانم میگه الکی مثلا ماه رمضونه
میگم خب چرا بیدارم نکردی سحر؟
میگه الکی مثلن خاب موندیم...

اس ام اس خنده دار ولنتاین


بین آیفون ٧ و گلکسی s6 کدومو انتخاب کنم

الکی مثلا من از آینده اومدم

اس ام اس خنده دار ولنتاین


ای بابا چرا این فیلمه انقدر زود دانلود شد حوصلم سر رفت

الکی مثلا سرعت اینترنتم بالاست...

اس ام اس خنده دار ولنتاین


ایــن روزهــا همــه چیــز " الکــی " شــده ؛؛؛

خنــدیـدنـامـون ..
دلســوزیـامــون ..
محبــت هـامــون ..
جــوک هـامـون ..
حتـــی هـــوای زمستــون امسـالـمون !!!
زمستــون میــاد ولــی ســرمـا نمیـاد ...
بــاد میــاد ولـی ابــری نمیــاد ... ابــر میــاد ولـی بـارون نمیــاد ...
ابــر دلــش میخــواد بتــرکـه از بـی بـارونــی ولــی نمیــونـه !!!!!!

بلـــه ! هــوا هــم دچــار " الکــی مثــلا " هـای مـا آدمــا شــده ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.